Partneři projektu uspořádají praktické workshopy a školení pro představitele turistické branže z Polska a ČR. Jejich cílem bude přesvědčit účastníky, aby zahájili spolupráci, poznali kulturní podobnosti a rozdíly, odstranily se předsudky a seznámili se s nejdůležitějšími právními předpisy a rozdíly v předpisech mezi polským a českým územím příhraničí. Témata workshopů mj. zahrnují:

  • Životní prostředí vs. turistika. Kdy hovoříme o udržitelném rozvoji? DSC 1736
  • Utváření rozvoje cestovního ruchu v chráněných přírodních oblastech. 
  • Vytváření turistických produktů (vč. sítí) a jejich řízení.
  • Psychologie obsluhy klienta - Vybrané objekty kulturního dědictví v polsko-českém příhraničí.
  • Jak efektivně propagovat destinaci a turistický produkt?
  • Pohostinnost ve službách jako model podnikání.
  • Význam jednotek územní samosprávy pro inovativní rozvoj regionální turistické nabídky.
  • Mobilní aplikace a software jako nástroje podporující rozvoj turistiky.
  • Budování nabídky a její efektivní prodej turistům.
  • Polsko-české projekty. Jak najít partnera, vytvořit ideu a získat dotaci?
  • Atrakce polsko-českého příhraničí. Školení pro vedoucí výletů.
  • DPH a DPPO v turistické branži.
  • Moderní internetové nástroje v turistice - Nové trendy a fenomény v turistice.
  • Inovační a kontroverzní marketing na trhu cestovního ruchu.
  • Emocionální marketing v turistice.

Celkem se bude konat 24 workshopů a školení, pro skupiny cca. 15-20 osob.